Friday, October 8, 2010

Tolong Maafkan Saya.

Assalamualaikum........
Pak Man nak minta maaf kepada semua kawan-kawan, kaum keluarga dan sahabat handai yang mengenali diri Pak Man. Pak Man sudah maafkan semua orang dan Pak Man pula mengharapkan semua orang memaafkan Pak Man.
Pak Man nak minta kebenaran untuk berhenti menulis buat sementara waktu.
Insya Allah, Pak Man akan menulis kembali di pertengahan Disember nanti. Itu pun kalau panjang umur........
Doakan Pak Man..............

34 comments:

Hanis MY said...

Pak Man, selamat pergi dan selamat pulang...semoga mendapat haji mabrur..insyaAllah...tolong doakan juga untuk saya ye...

fa*atip said...

Semoga Pak Man selamat pergi dan selamat kembali. Amin.

Cikli said...

semoga mendapat haji mabrur pakman.
insyaAllah.

Cikli said...

semoga mendapat haji mabrur pakman.
insyaAllah.

Cikli said...

semoga mendapat haji mabrur pakman.
insyaAllah.

Anonymous said...

Pak Man...

Salam

Takbir, Ini berita gembira.

Jgn lupa cari PP di Jeddah!

Selamat pergi selamat kembali dengan Haji Mabrur.

Gambar kat luggage tu mudaremaja..Pergi dengan Isteri?

Ahj

Diarihatiku1976 said...

Semoga Pak Man selamat pergi dan selamat kembali. Amin.

sally said...

PM,
selamat menjadi tetamu Allah,semoga sentiasa di bawah lindunganNya dan beroleh Haji yg mabrur,InsyaAllah..doakan Sally sekeluarga menyusul ke sana kelak..

hai said...

semoga perjalanan pak man selamat dan sentiasa dipermudahkan,juga mendapat haji yg mabrur dan tolomg doakan agar saya juga akan berpeluang kesana nanti...Insyallah!!

Suria Kelang said...

Pak Man....mudah2an diperkenankan doa kita untuk bertemu di Masjidil Haram....

Saya akan ke Madinah dulu....16 Oktober ini. Di Mekah, Insyaallah akan tinggal di Abeer Garden gitu...

Semoga kita sama2 mendapat haji yang mabrur...

memoriku said...

selamat menunaikan rukun islam kelima.doakan moga saya dpt menyusuri pak man

PINATBATE said...

Selamat berangkat PakMan..
Semuga mendapat haji yg mabrur..mohon didoakan kebaikan utk saya di sana nanti yer..;)

transformed housewife said...

selamat berangkat dan semoga PM dgn isteri mendpt hj Mabrur. Doakan kami pun akan dpt ke sana satu hari nanti.

Ahlami said...

pakman, nok g wt haji eh? sayo doakan pakman selamat pegi and selamat pulang. semoga mendapat haji yg mabrur. insyaallah. taqabbalallahuminkum. minna waminkum taqabbal ya karim

Achu Tra said...

pok mae...ambo sekeluarga doakan pok mae selamat perjalane pegi & balik...semoga dikurnia Allah haji Mabrur...insyaallah...doa la getek ko ambo pok mae deh...

Ibu Sayang said...

Salam Pak Man,

Selamat berangkat, semoga Allah permudahkan segala urusan & dikurniakan kesihatan yg terbaik utk memudahkan PM & isteri mengerjakan ibadah dgn sempurna.

Kalau boleh tlg sampaikan salam ibu ke Rasulullah SAW di Raudah nanti.

And last skali semoga PM & isteri mendapat haji mabrur. Selamat pergi & selamat kembali. Maaf kan ibu.

endiem said...

selamat berangkat dan mendapat haji yang mabrur..

pakmat said...

..selamat berangkat, pkman..semoga sentiasa dibawah lambayong Allah SWT..dan selamat kembali..jangan lupa bawak kamera..dan bercerita dalam blog pakman..

zany said...

moga segalanya dipermudahkan dan mendapat haji mabrur.

doakan kami di sini mendapat panggilan haji dan dimurahkan rezeki juga untuk ke sana.

Abiey69 said...

Assalamualaikum.. Abiey doakan agar pak man selamat pergi dan selamat kembali... Selamat mengerjakan ibadah sesempurna mungkin.. Labbaikallahummalabbaik....
Doakan abiey agar diberi ruang oleh Allah untuk menjadi tetamuNya..

Insya Allah "Haji Mabrur untuk rakanku ini" Allahu Akbar

Pp said...

pakman...baru perasan ni...pakman dah bertolak ka?

selamat datang saya ucapkan...dan semoga di permudahkan urusan dan selamat perjalanan....
saya doakan haji yg di terima Alah...

my saudi phone number 055-6010707.
pls call me pakman, jika ada kelapangan.

Pp

Janna Wan Muhammad said...

untuk Pak man...semoga selamat pergi dan selamat kembali...semoga mendapat Haji yang mabrur.....insyaAllah...

azzad said...

didoakan semoga mendapat haji yaang mabrur

tolong doakan semoga saya juga dapat berdoa di sanaa dan sampaikan assalamualaikum saya pada rasullullah saw

Pengasas said...

Salam PakMan,
Hajjun mabrur, insya Allah.

KuNanGKuNanG said...

salam pak man, moga dimudahkan segala urusan...amin...

Rumah Kuning said...

semoga dipermudahkan segala urusan dan mendpt haji mabrur.

M. Ibrahim said...

AMIN .. Amin Ya RABBA Alamin.
Semoga Dapat Haji Mabrur.

faraulah said...

Semoga mendapat Haji yang Mabrur PakMan!

Lee D'Langkawi said...

Selamat berangkat dan selamat kembali. Semoga mendapat haji mabrur...

Zaki said...

Asalamualaikum
Semoga dipermudahkan perjalanan pergi dan balik juga mendapat haji yg mabrur..insyaallah.

abu muaz said...

maaf saya baru terbaca ni. selamat mengerjakan ibadat haji.

"MULAN" said...

moga dapat haji yg mabrur... moga dipermudahkan segala urusan..

nj said...

Pak Man...

Norma doakan Pak Man mendapat Haji Mabrur. Selamat pergi dan kembali ya...

Pak Man laksam said...

Terima kasih semua kawan-kawan. Pak Man dah doakan depan Baitullah untuk semua kawan-kawan blogger.
Pak Payne, maaflah kerana tak berkesempatan nak hubungi Pak Payne semasa berada di Jeddah. Saya teringin sangat nak jumpa demo tapi dah tak ada rezeki, nak buat lagu mana..........
Terima kasih sekali lagi.