Monday, December 19, 2011

30 tahun tak jumpa, masih tak dapat jumpa lagi.

Ini lah wajah budak-budak 5B TI Kuantan 80-81. Oleh kerana tak pernah jumpa, jadi ....tengok saja lah gambar ini.
Kalau ada yang dah meninggal, sedekah kan lah Al-fatihah........

3 comments:

Suria Kelang said...

Ohhhh...Pak Man TI Kuantan....saya TIKL 8182. Kami dapat jumpa balik via facebook dan kemudian kami bina YahooGroups. Last reunion kami dapat kumpul hampir 100 orang (dari 300). Lepas tu ramai gak lagi yang masuk... Tapi walau dah berpuluh kali jumpa, cerita tetap sama...yang tu tu jugak.... Siap kami dapat cari cikgu2 kami dulu.... Macam yang Pak Man tulis, ramai gak yang dah kembali ke rahmatullah.... Indahnya zaman persekolahan...sekarang ni saya dan 5 kawan lain lbh dari keluarga

Zamri said...

Ada gambar berwarna untuk kelas lain. Dalam FB cuma gambar hitam putih.

Pak Man laksam said...

Suria .
Oooo.....macam tu.........tq.



Zamri,
Kelas lain tak ada........tq.