Saturday, January 12, 2013

Itik Gembo

Ada 4 ekor kesemuanya.
Setiap hari bertelur 2 biji.
Okay lah tu.
Lebih baik daripada tak bertelur langsung.
Bila TRW kalah, Pak Man akan cerita tentang benda-benda yang ada di sekitar Pak Man.
Tak mahu cerita pasal bola.
Sakit hati.
Darah naik.

4 comments:

IndaMarya said...

mula mula nak habak pi ialah buah rmbutan dkat header tu..nmpak manis bersari..n kedua pasai itik tu..la ni dah jarang dah nmpak org pelihara itik kecuali dlm kampung.telor itik buat gulai lemak..sedap.

Pak Man said...

IM,
2 biji sehari, cukuplah utk makan sendiri.
Rambutan tu berbuah setahun sekali. Dah habis dah......
tq.

Cikli said...

Salam Pakman, saya pun bila dengar terkalah dgn T-Team, rasa macam nak makan teloq itik gembo-gembo je.

PM said...

Cikli,
....itu lah pasal.
tq.