Wednesday, May 4, 2011

Menteri jangan usik nasi lemak orang Melayu.

Beberapa buah NGO Melayu bangkit mempertahankan nasi lemak.
Yeahhhhhh.......jangan usik nasi lemak kami!!!!

13 comments:

Sally said...

Salam PM,
hr ni Sally masak seperiuk nasi lemak utk family!!

zany said...

takde masalah dengan nasi lemak, cuba kawal makanan lain terutama fast food.

Pak Zawi said...

Pak Mae,
Mereka boleh memilih untuk memakan atau tidak memakannya mengikut kesesuaian masing-masing. Setiap kali terbang pulang dengan AirAsia dari luar negara, saya tetap order nasi lemak dalam perjalanan pulang kerana rindukan nasi lemak.

lina said...

Bukan nasi lemak sahaj punca obesity. Kalau dah berlengkar je atas sofa sepanjang hari, tak makan nasi lemak pun gemuk jugak.

AZANI said...

pak man
saja de dia nak pelingkup bisnes melayu...bukan kita tak tahu...

Achu Tra said...

Pok Mae...ko nok bukok tenda baru supply breakfast ke sekoloh???

KuNanGKuNanG said...

skrg ni sbnrnya bukan masalah nasi lmk, tp fastfood yg berlambak...

pB said...

kesian nasi lemak

Cikli said...

makanan orang miskin juga yang kena, walaupun puak-puak ni banyak yang kurus tak cukup zat.

transformed housewife said...

meme ngarut sgt bilo menteri tu kato nasi lemok punca obesiti. mace tok ngaji skoloh jah bilo dio kecek lagu tu. co tera jual KFC, Pizza, Mc Donald lahh. Pakat bulih tengok ramai dok budok jd obes lagi.

hani@debumelukut said...

saya ni degil, lagi lah di haramkan lagi lah acap makan nasi lemak...memang dah gemuk pun, peduli hapa...

Zabs said...

Salam Pak Man,

Hidup nasi lemak!!!

endiem said...

nasi lemak.. lepas tu nasi kerabu..