Wednesday, June 10, 2015

Jumpa pengikut blog manlaksam di KB Mall

Assalamualaikum.
Waalaikum mussalam.
(berjabat tangan)
Abe ni duduk di Pahang kan?
Ya, kenapa?
Abe ada blog kan?
Ya.(tersenyum).
Apa dah nama blog tu(berfikir)......man.....
manlaksam.
ya! manlaksam. Hahaha.....
Saya ikut blog abe. Tapi loni lamo doh tak update.
Heehee....saya sibuk sikit loni.
Saya mula baca blog abe sejak 2008 lagi. Mulai entri yang abe bawa lori dan rosak di Bukit 7.
Hahaha....lamo tuh. Adik ni nama apa?
Mie....atau pun nama samaran Abu Nuqman(orang nya berjanggut, pakai kopiah dan masih muda).
Oooo......loni duduk mano?
Perlis.
Ngajar ko?
Tidak. Kijo, Jurutera.
00000......
Saya juga jual kitab-kitab....part time.
Hari ni buka booth di KB Mall.
Oooo...bagus tuh.
Maaf lah abe, saya nok kena gerak dah ni, nok gi isi duit parking. Nanti kena saman pulop.
Ok. Jumpa lagi.
Berjabat tangan....
senyum....
Assalamualaikum.
Waalaikum mussalam.

No comments: